Állomás kereső:
Állomások listája
Vasútvonalak listája




Minden jog fenntartva.
© 2005-2024.
Felhasználónév:

Jelszó:

Regisztráció
Vissza
Hozzászólások listája

A hozzászólások időben csökkenő sorrendben olvashatók egymás alatt, vagyis a legfelső a legfrissebb. Hozzászólást küldeni egy állomáshoz az állomás saját oldalán is lehet.
A hozzászólás mellett lehetősége van mindenkinek saját képét feltölteni az állomáshoz. Várjuk mindenkitől szeretettel saját készítésű képeit!


Előző Első    ... [ 795 ] [ 796 ] [ 797 ] [ 798 ] [ 799 ] [ 800 ] [ 801 ] [ 802 ] [ 803 ] ...   Utolsó Következő

Mikosdpuszta    kempelen, 2008.05.23 16:57.09 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Mikosdpuszta egykori vasútállomásának szajki-erdő felöli végében található raktárépület. Nem a rakodóhoz tartozott, mert attól távolabb van, de még egyértelműen a vasútállomáshoz.
 
Mikosdpuszta    kempelen, 2008.05.23 16:54.25 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Mikosdpuszta egykori vasútállomása a vágányok oldaláról 2008. május 18.-án.
 
Uzsa    Cellbuborék, 2008.05.23 14:12.24 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Nekem van, Gógánfán fotóztam le, indafotón rajt lesz :)
 
Tamási    Rácz Gergely, 2008.05.23 13:04.09 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Tamási, 2008. május 3.
Dombóvár felé tekintünk.
 
Balatonarács    Ábrók Miklós, 2008.05.23 07:52.40 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Egy 2001-ben készült rajzom a ballatonarácsi vasútállomásról.
 
Lőrinci    Papp Hajnalka, 2008.05.22 22:09.39 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
A lőrinci vasútállomásról ezt írja a Nagy László által írt Lőrinci krónika (2003):
"1877-ben készült el a Lőrinci vasútállomás, az eseményről a plébános a következőket jegyezte fel: "Lónyai Albert Lőrinczi birtokos költségén 4000 F. erejéig ministeriális engedély folytán épült vaspálya állomás. Folyó év április 15-én történt az első kapavágás... Ezen megállapodási hely a közforgalomnak augusztus 15-én átadatott, mely alkalomhoz az egyházi ünnep nagy volta miatt tarack durrogatását eltiltottam..."
Később Hatvan-Losonc vonalon csak az egyik vágánypár maradhatott meg, mivel a trianoni békediktátum előírásai szerint az egyik vonalat föl kellett szedni Losonc és Hatvan között. (A trianoni határcsonkolások Magyarország egységesen kiépített vasúthálózatát szétzilálták.) Hatvan és Selyp között később állították helyre a második vágánypárt, Selyptől észak felé ma is csak egy vágány halad."
 
Véménd    Cellbuborék, 2008.05.22 17:46.58 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
És a régi képeken hol van itt az alacsony utasforgalom? Különben ijesztő, hogy hova vezet a színesfém-biznisz, már fővonalon is lopnak mindent, és a felsővezeték sincs már biztonságban...
 
Sárvár    Cellbuborék Andrew, 2008.05.22 14:44.50 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
És a sárvári állomás saját festményen :)
 
Szárazrét    kempelen, 2008.05.21 22:48.20 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Sajnos muszáj volt elbontani. Egy időben hajléktalanopk költöztek be, majd a "kissebbség" kezdte széthordani az épületet. A végén már szinte csak egy váz volt az egész és borzalmas látvány.
 
Oszkó    kempelen, 2008.05.21 22:44.49 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Az állomásépület felirata és egy ritkaságnak tűnő betonoszlop: MÁV szabvány kerítés virágtartóval öntött betonoszlopokon. (semmi sem utal az utólagos elhelyezésre, valószínűleg eredetileg is virágtartós oszlopok támasztották a szabványkerítést)
 
Oszkó    kempelen, 2008.05.21 22:41.06 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
"szabványosított MÁV gesztenyefa" A háttérben az egykori vasútállomás.
 
Oszkó    kempelen, 2008.05.21 22:38.44 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Vasvár irányába nézve az egykori vágányok helyéről.
 
Oszkó    kempelen, 2008.05.21 22:37.25 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Pácsony irányába nézve az egykori vágányok helyéről.
 
Oszkó    kempelen, 2008.05.21 22:35.31 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Az épület eredeti funkciójának ékes bizonyítéka. Az egykori állomás neve és a MÁV szabványkerítés...
 
Felsőőr (A)    Fenyõ, 2008.05.21 22:32.19 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
2008.05.17.-én, ők szerencsések, ott még van közlekedés ezen a vonalon.
 
Oszkó    kempelen, 2008.05.21 22:32.10 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Az 1976 októberében megszüntetett Oszkó vasútállomásának vágányok felöli oldala.
 
Oszkó    kempelen, 2008.05.21 22:28.42 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
A 17. számú vasútvonal egykori Oszkó vasútállomásának utcafront felöli oldala 2008. május 18.-án.
 
Hidas-Bonyhád    joci, 2008.05.21 18:02.33 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
MI??? 3 àllomàs? Nekem mèg a Szalatnak ès Màgocs kozotti 10 km is rengeteg!!! Aztàn ha megnèzzuk a vasùti tèrkèpet, ez az egyetlen vonal, amelyiken keresztul tud menni egy gyorsvonat az Alfoldre!!! Egyèbkènt akkor fel kellene menni eloszor Pestre, aztàn le Szolnok felè... à, nem szunik meg semmi... Aztàn ha ìgy is tortènne, (NEM FOG!!!) akkor csak Màza lenne, mert tavaly Màgocs is majdnem megàllòhely lett (nincs teherforgalma), a hidasi àllomàs mindenkèpp megmaradna... De ez egy csodaszèp vonal, remèljuk, mèg sokàig miènk lesz!!!!! SZIA!
 
Balatonmáriafürdő    Ábrók Miklós, 2008.05.21 15:56.38 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
A balatonmáriai volt bakterház
 
Pécsvárad    pezsman, 2008.05.21 15:31.49 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Hát igen, év végéig megmarad, de utána...? Egyébként szerintem elég rossz ötlet kerékpárutat csinálni a vonalból. Nem a kerékpárúttal van a bajom, hanem azzal, hogy ez a vasút kárára megy. Ennek a vonalnak szerintem nem az a jövője, hogy betonpályát csinálnak belőle. Ha végig meglenne a vonal a gyorsvonataival, biztos nem lenne a 38-as listán.
 
Mezőhídvég    Rácz Gergely, 2008.05.21 10:09.12 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Elszomorító...
Arról lehet valamit tudni, hogy az állomásépülettel mi lesz? Remélem, nem bontják le...
 
Pécsvárad    joci, 2008.05.21 07:56.25 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Hurràhihò!!! Megmarad, akkor nyàron lesznek szèp kis mellèkvonali tùràk, màshol IS!
 
Mezőhídvég    hayabusa, 2008.05.20 22:04.47 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Sinektől,váltóktól,talpfáktól,mindentől megfosztva,üresen áll ez a valaha gyönyörü állomás.
 
Szárazrét    hayabusa, 2008.05.20 21:57.23 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Az épület nyomtalanul eltűnt,manapság ez a kép fogadja az utazót.
 
Nagybátony    joci, 2008.05.20 20:43.32 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Hogy hogy hogy többé ilyen már nem lesz? Nem azt akarod mondani, hogy villamosìtanak??? én nem ottani vok, nem tudok ròla!!
 
Zalaszentiván    Macinet, 2008.05.20 20:15.14 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Az új kanizsai nyomvonalon az első 100-as váltó.
 
Zalaszentiván    Macinet, 2008.05.20 20:08.10 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Az áteresz és a vágány visszabontások miatti sincsonkolások az útátjáró tövében.
 
Zalaszentiván    Macinet, 2008.05.20 20:03.52 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
A visszabontott csonkavágány, ill. a kanizsai bevezető is már visszabontott állapotban.
 
Zalaszentiván    Macinet, 2008.05.20 19:56.04 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Megújul az alibánfai átjáró mellett lévő beton áteresz. A képen a régit már visszabontották.
 
Röszke    Endy, 2008.05.20 08:44.13 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Sziasztok! Ezt az allomast mar felujitottak! Szep lett, erdemes volna feltenni... üdv: XEY
 
Előző Első    ... [ 795 ] [ 796 ] [ 797 ] [ 798 ] [ 799 ] [ 800 ] [ 801 ] [ 802 ] [ 803 ] ...   Utolsó Következő