Állomás kereső:
Állomások listája
Vasútvonalak listája


  Menetrend


Gyorsüzi
Minden jog fenntartva.
© 2020

Felhasználónév:

Jelszó:

Regisztráció




Képfeltöltés



Az oldalon megnövekedett forgalom miatt új képfeltöltési rendszert vezetünk be.
Eddig felhasználóinktól a képeket az állomásokhoz írható hozzászólások formájában vagy e-mailben csatolva juttatták el szerkesztőségünkbe, ritka esetben személyesen vagy postán, adathordozón átadva.
A hozzászólásban feltöltött képek számának gyors növekedése, és a sok feltöltött kép átláthatatlanná tette az állomások hozzászólásait, illetve hátránya volt az is, hogy a tényleg hozzászólás szintű képek közé kerültek az állomásokat és azok környezetét bemutató dokumentatív felvételek is. E kettő logikai szétválasztását fontosnak tartjuk, ezért (idővel) visszamenőleg át fogjuk helyezni a hozzászólásként feltöltött dokumentatív képeket a felhasználók által küldött képek csoportjába. Ugyanitt számos régi kép, képeslapról készült felvétel is található, ezeket a régi képekhez fogjuk áthelyezni.
Az e-mailben csatolva érkező képek gyakran kezelhetetlen mennyiségű csomagokat jelentenek, melyek egyenkénti feltöltése az oldalra, valamint képaláírás készítése, dátum megadása, fotó szerzőjének kiválasztása sok időbe telik, képtelenek vagyunk követni, és igazából nem ezzel szeretnénk az amúgy hasznos, az oldal fejlesztésére is fordítható időnket eltölteni. (Saját képeink tízezres számmal várakoznak hasonló módon történő feltöltésre.)

Ezért a vasutallomasok.hu szerkesztősége egy új képfeltöltési rendszer kidolgozása mellett döntött, mely mostanára készült el, és a fent vázolt problémákat igyekszik kezelni.
Minden felhasználó egy űrlap segítségével közvetlenül a vasutallomasok.hu szerverére töltheti fel fotóit. A fotó mellé azonnal megadható a képaláírás is, valamint a fénykép készítésének ideje, és hogy melyik állomáshoz tartozik a felvétel.
A fénykép ezután a moderátorok jóváhagyására vár. A moderátor a feltöltött kép ellenőrzését követően - ha az megfelelt az alapvető esztétikai igényeknek - a képet elhelyezi a megjelölt állomás oldalán a Régi képek között vagy a Képtárban, a fénykép szerzőjének és a kitöltött képaláírás és dátum megjelenítésével.
Minden felhasználónak saját feltöltött képei vannak, melyeket bejelentkezés után a képfeltöltés menüpont alatt láthat. A feltöltött képek a moderátori feldolgozást követően eltűnnek a listáról. A listát röviden csak "zsáknak" becézzük.
A feltöltött kép mérete képenként 8MB-ban van korlátozva. A feldolgozást megelőzően a kép minden adata a felhasználó által még szerkeszthető. A fényképre a feldolgozást követően vízjel kerül.

Az oldal szerkesztői kérik a felhasználókat, hogy a jövőben a dokumentatív felvételeiket ne a Hozzászólásokhoz töltsék fel, hanem itt a Képfeltöltés menüpont alatt!

Képfeltöltés megkezdéséhez előbb be kell jelentkezni!

Felh.név: Jelszó:

A képfeltöltés csak regisztrált felhasználók számára megengedett, ahogy a hozzászólásoknál is csak regisztrált felhasználó tölthetett fel képet. Az oldalon való regisztráció gyors és egyszerű, aki még nem regisztrált, itt megteheti: Regisztráció.





A legutóbb elfogadott képek:




2020.03.28.

Kalonda
A vasúti átjáró.
Fotó: Farkas Zsolt
Dátum: 2019.10.12.
 
Kalonda
Az állomás épülete.
Fotó: Farkas Zsolt
Dátum: 2019.10.12.
 
Iklad-Domony felső
Az állomás szemből.
Fotó: Farkas Zsolt
Dátum: 2019.10.16.
 
Iklad-Domony felső
Az állomás épülete.
Fotó: Farkas Zsolt
Dátum: 2019.10.16.
 


2020.03.26.

Rédics
Az állomás egy régi képen.
 
Sellenberk
A felvételi épület.
Fotó: Filep Zoltán
Dátum: 2019.08.
 
Sellenberk
Betekintés Talmács felől, az útátjáróból.
Fotó: Filep Zoltán
Dátum: 2019.08.
 
Sellenberk
A keskeny nyomközű vágány leágazása a Nagyszeben felőli oldalon.
Fotó: Filep Zoltán
Dátum: 2019.08.
 
Sellenberk
Bejárati jelzők Nagyszeben felől. A magasabb a normál nyomtávolságú vonatokra érvényes, az alacsonyabb a keskeny nyomközűeknek behaladását szabályozta.
Fotó: Filep Zoltán
Dátum: 2019.08.
 
Sellenberk
Kijárati jelzők a Nagyszeben felőli oldalon.
Fotó: Filep Zoltán
Dátum: 2019.08.
 
Sellenberk
Desiro indul Talmács felé. .
Fotó: Filep Zoltán
Dátum: 2019.08.
 
Sellenberk
A pálya folytatása Talmács felé. A váltókörzet végén csatlakozik vissza a keskeny nyomtávolságú vágány.
Fotó: Filep Zoltán
Dátum: 2019.08.
 
Sellenberk
A teljes csapórudas sorompóval biztosított útátjáró a Talmács felőli oldalon.
Fotó: Filep Zoltán
Dátum: 2019.08.
 
Sellenberk
A keskeny nyomtávolságú vágány az útátjáróban.
Fotó: Filep Zoltán
Dátum: 2019.08.
 
Sellenberk
Talmács felé tekintve.
Fotó: Filep Zoltán
Dátum: 2019.08.
 
Sellenberk
Négy kijárati jelző a normál nyomtávolságú pályának, illetve egy a keskeny nyomközűnek.
Fotó: Filep Zoltán
Dátum: 2019.08.
 
Sellenberk
Nagyszeben felé tekintve.
Fotó: Filep Zoltán
Dátum: 2019.08.
 
Pécs-Gyárváros
A megálló mögötti (Gyár) utca alsó szakasza még a békebeli időket idézi a macskakővel.
Fotó: Kovács Gabesz
Dátum: 2020.03.12.
 
Pécs-Gyárváros
Az egykori rakodótér napjainkban.
Fotó: Kovács Gabesz
Dátum: 2020.03.12.
 
Pécs-Gyárváros
Oszlop még van,lámpatest már nincs...
Fotó: Kovács Gabesz
Dátum: 2020.03.12.
 
Pécs-Gyárváros
Vissza nézve a megállóba a járhatatlan szakasz elejétől.
Fotó: Kovács Gabesz
Dátum: 2020.03.12.
 
Pécs-Gyárváros
Pedig ez lakott területen van,nem a Mecsek lábainál...
Fotó: Kovács Gabesz
Dátum: 2020.03.12.
 
Pécs-Gyárváros
Sajnos még az Álmos utcai híd előtt elveszik a pálya a gazban.
Innen a Borbála hídig (Felüljáró) járhatatlan a pálya.
Fotó: Kovács Gabesz
Dátum: 2020.03.12.
 
Pécs-Gyárváros
Az egykori melléképületek (Utas WC,Kisraktár)
Fotó: Kovács Gabesz
Dátum: 2020.03.12.
 
Pécs-Gyárváros
Gyárváros megálló épülete.
Lakott.Állapota nem sokat változott az elmúlt 10 év alatt.
Fotó: Kovács Gabesz
Dátum: 2020.03.12.
 
Pécs-Gyárváros
Egy (?)talpfa sorsa: elrohadás.
Fotó: Kovács Gabesz
Dátum: 2020.03.12.
 
Pécs-Gyárváros
Az egykori őrhely helye a Mohácsi úti átjáró mellett.
Fotó: Kovács Gabesz
Dátum: 2020.03.12.
 
Pécs-Gyárváros
Külváros felé nézve a Mohácsi úti átjáróból.
A pályát lezáró elemeket számos átjáróban eltávolították.
Fotó: Kovács Gabesz
Dátum: 2020.03.12.