Állomás kereső:
Állomások listája
Vasútvonalak listája


  Menetrend


Gyorsüzi
Minden jog fenntartva.
© 2017

Felhasználónév:

Jelszó:

Regisztráció




Képfeltöltés



Az oldalon megnövekedett forgalom miatt új képfeltöltési rendszert vezetünk be.
Eddig felhasználóinktól a képeket az állomásokhoz írható hozzászólások formájában vagy e-mailben csatolva juttatták el szerkesztőségünkbe, ritka esetben személyesen vagy postán, adathordozón átadva.
A hozzászólásban feltöltött képek számának gyors növekedése, és a sok feltöltött kép átláthatatlanná tette az állomások hozzászólásait, illetve hátránya volt az is, hogy a tényleg hozzászólás szintű képek közé kerültek az állomásokat és azok környezetét bemutató dokumentatív felvételek is. E kettő logikai szétválasztását fontosnak tartjuk, ezért (idővel) visszamenőleg át fogjuk helyezni a hozzászólásként feltöltött dokumentatív képeket a felhasználók által küldött képek csoportjába. Ugyanitt számos régi kép, képeslapról készült felvétel is található, ezeket a régi képekhez fogjuk áthelyezni.
Az e-mailben csatolva érkező képek gyakran kezelhetetlen mennyiségű csomagokat jelentenek, melyek egyenkénti feltöltése az oldalra, valamint képaláírás készítése, dátum megadása, fotó szerzőjének kiválasztása sok időbe telik, képtelenek vagyunk követni, és igazából nem ezzel szeretnénk az amúgy hasznos, az oldal fejlesztésére is fordítható időnket eltölteni. (Saját képeink tízezres számmal várakoznak hasonló módon történő feltöltésre.)

Ezért a vasutallomasok.hu szerkesztősége egy új képfeltöltési rendszer kidolgozása mellett döntött, mely mostanára készült el, és a fent vázolt problémákat igyekszik kezelni.
Minden felhasználó egy űrlap segítségével közvetlenül a vasutallomasok.hu szerverére töltheti fel fotóit. A fotó mellé azonnal megadható a képaláírás is, valamint a fénykép készítésének ideje, és hogy melyik állomáshoz tartozik a felvétel.
A fénykép ezután a moderátorok jóváhagyására vár. A moderátor a feltöltött kép ellenőrzését követően - ha az megfelelt az alapvető esztétikai igényeknek - a képet elhelyezi a megjelölt állomás oldalán a Régi képek között vagy a Képtárban, a fénykép szerzőjének és a kitöltött képaláírás és dátum megjelenítésével.
Minden felhasználónak saját feltöltött képei vannak, melyeket bejelentkezés után a képfeltöltés menüpont alatt láthat. A feltöltött képek a moderátori feldolgozást követően eltűnnek a listáról. A listát röviden csak "zsáknak" becézzük.
A feltöltött kép mérete képenként 8MB-ban van korlátozva. A feldolgozást megelőzően a kép minden adata a felhasználó által még szerkeszthető. A fényképre a feldolgozást követően vízjel kerül.

Az oldal szerkesztői kérik a felhasználókat, hogy a jövőben a dokumentatív felvételeiket ne a Hozzászólásokhoz töltsék fel, hanem itt a Képfeltöltés menüpont alatt!

Képfeltöltés megkezdéséhez előbb be kell jelentkezni!

Felh.név: Jelszó:

A képfeltöltés csak regisztrált felhasználók számára megengedett, ahogy a hozzászólásoknál is csak regisztrált felhasználó tölthetett fel képet. Az oldalon való regisztráció gyors és egyszerű, aki még nem regisztrált, itt megteheti: Regisztráció.





A legutóbb elfogadott képek:

2017.03.26.

Borsodi Ércmű
Felvételi épületben található forgalmi iroda a biztosító berendezés itt még épségben.
Fotó: Fehér Sándor
Dátum: 2012.08.10.
 
Repszeg
Felvételi épület.
Fotó: Asztalos Endre
Dátum: 2009.08.07.
 
Bokszeg-Bél
Forgalmi iroda.
Fotó: Asztalos Endre
Dátum: 2009.08.07.
 
Bokszeg-Bél
Arad felől.
Fotó: Asztalos Endre
Dátum: 2009.08.07.
 
Nagyhalmágy
ACSEV áruraktár.
Fotó: Asztalos Endre
Dátum: 2009.08.07.
 
Nagyhalmágy
Felvételi épület.
Fotó: Asztalos Endre
Dátum: 2009.08.07.
 




2017.03.22.

Kiskereki-Asszonyvására
Ez a mai állomás. Az eredeti épület már nincs meg.
Fotó: kleh norbert
Dátum: 2017.03.18.
 

2017.03.21.

Rákosrendező
10 percen túl zárva tartható.
Fotó: Asztalos Endre
Dátum: 2017.02.20.
 
Ópécska
Utcafront.
Fotó: Asztalos Endre
Dátum: 2017.03.12.
 

2017.03.20.

Székelykeresztúr
Személyvonat az állomáson. A peronra külön lépcsőt tettek a motorvonat ajtóihoz igazítva.
Fotó: Filep Zoltán
Dátum: 2016.08.
 
Betfalva
"Központosított irányításra" figyelmeztető jel a megállóhelytől néhány száz méterre, Székelykeresztúr előtt.
Fotó: Filep Zoltán
Dátum: 2016.08.
 
Székelykeresztúr
""központosított irányításra" figyelmeztető jel Héjjasfalva felől, általános fékúttávolságban az első váltótól.
Fotó: Filep Zoltán
Dátum: 2016.08.
 
Deszk
Az esőbeálló és a régi felvételi épület Újszeged felől nézve.
Fotó: Asztalos Endre
Dátum: 2008.04.20.
 
Deszk
A megálló Klárafalva felőli végén, Aradtól 106.3 kilométerre található az áruraktár.
Fotó: Asztalos Endre
Dátum: 2008.04.20.
 
Deszk
Kiskockakő vezet a raktárhoz.
Fotó: Asztalos Endre
Dátum: 2008.04.20.
 
Nagylak
Zielinski Szilárd által tervezett vasbeton áruraktár az 1900-as évek elejéről. Sajnos az utólag beletákolt vasajtó sokat ront a megjelenésén.
Fotó: Asztalos Endre
Dátum: 2008.04.20.
 
Csermő
Őrhely a Borosjenő felőli váltókörzetnél, 13 kilométerre az elágazástól.
Fotó: Asztalos Endre
Dátum: 2009.07.19.
 
Csermő
Az átmenő (második) vágány a volt fűtőházba fut be.
Fotó: Asztalos Endre
Dátum: 2009.07.19.
 
Csermő
A kiszomborival megegyező ACSEV áruraktár végnapjaiban.
Fotó: Asztalos Endre
Dátum: 2009.07.19.
 
Csermő
Váltókörzet Borosjenő felől, kijárati jelzővel. A 4 vágányos állomás ekkor már kiszögelt kitérőkkel megállóként üzemelt, a vonatok csak a harmadik vágányt használták. A jelzőket láthatóan már rég nem kezelték.
Fotó: Asztalos Endre
Dátum: 2009.07.19.
 
Csermő
A raktár a rakodóponk felől.
Fotó: Asztalos Endre
Dátum: 2009.07.19.
 
Csermő
Az Arad - Borosjenő vonal eredeti sínje 1876-ból, a melléképületben.
Fotó: Asztalos Endre
Dátum: 2009.07.19.
 
Csermő
Az egykori pénztár a váróteremben.
Fotó: Asztalos Endre
Dátum: 2009.07.19.
 
Csermő
Valószínűleg pályakocsi szín volt, a végponti oldalon.
Fotó: Asztalos Endre
Dátum: 2009.07.19.
 
Magyarbánhegyes
A 2016-ban épült peronok a rakodóponkról nézve.
Fotó: Asztalos Endre
Dátum: 2017.03.10.
 
Magyarbánhegyes
Zielinski Szilárd által tervezett vasbeton áruraktár.
Fotó: Asztalos Endre
Dátum: 2017.03.10.
 
Nagylak
Utcafront.
Fotó: Asztalos Endre
Dátum: 2017.03.11.