Állomás kereső:
Állomások listája
Vasútvonalak listája


  Menetrend


Gyorsüzi
Minden jog fenntartva.
© 2017

Felhasználónév:

Jelszó:

Regisztráció




vasutallomasok.hu fórumok
Fejlesztési ötletek



  Létrehozás dátuma: 2007.08.27 12:00
Létrehozta: szvdom
Leírás: Amit a fejlesztők időnként végigolvasnak, kvázi itt lehet őket befolyásolni
Vissza a fórumokhoz Új hozzászólás küldése
siofok35 (válasz) 2017.10.19 12:24.20 (340)
Siófok kereskedelmi pályaudvar:

https://www.mavcsoport.hu/mav/hirdetmenyek/siofok-kereskedelmi-palyaudvaron-1245-m2-es-raktar-kiado
   

siofok35 (válasz) 2017.10.19 12:23.21 (339)
Javaslom felvenni Sióvölgy és Siójut közé Siófok Kereskedelmi pályaudvart.
   

siofok35 (válasz) 2017.10.11 13:57.15 (338)
Javaslom Lepsény állomás mellé Lepsény GV állomást is felvenni a kisvasúti vonal részére.
   

Cshaweska (válasz) 2017.08.10 12:02.31 (337)
Az egykori 6-os vonalon megépült Vál-völgyi Kisvasút vonalat nem lehetne megjelölni Felcsút vasútállomásnál?Esetleg Alcsút Arborétum néven megállót lehetne felvenni.
Ez csak egy ötlet természetesen.
Kellemes napot!
   

ROCOman (válasz) 2015.09.29 06:13.42 (335)
Szia! Ereklyés: http://vasutallomasok.hu/allomas.php?az=erek
Szeretettel várjuk a képeket! Köszönjük.
  Előzmény: mazsoqq (334)  

mazsoqq (válasz) 2015.09.29 04:41.47 (334)
Ereklyés megálló-rakodóhely Hantházától Cegéd mh. felé az első szolgálati hely volt. 145-->141 sz. menetrendi mező. Magasépítményei java része ma is létezik, tegnap arra jártam. Kis lelki életet éltem a lakókkal, beengedtek, amit tudtam, lefotóztam. Kérek egy oldalt nyitni Ereklyés mrh-nek, ahová feltölthetném a képeket. Köszönettel: mazsoqq@gmail.com
   

ROCOman (válasz) 2013.04.13 17:12.56 (333)
Köszönjük az észrevételeket. A hivatkozások felülvizsgálata megtörtént, ahol tudtuk javítottuk, frissítettük, ahol ez nem sikerült, ott töröltük ezeket.
  Előzmény: NagyEtele (332)  

NagyEtele (válasz) 2013.03.15 19:23.55 (332)
Kedves adminisztrátorok!
Szeretnék két kéréssel fordulni hozzátok:

1. A "Linkek" gyűjteményben rengeteg törött és értelmetlen, ill. megszűnt link, weblap van, ezek:
somogyivasutak.hu
kep.tar.hu/attis66
kep.tar.hu/gezabacsi
trains.hu
benbe.hu - üres lapra ugrik, egyébként létező webhely
www.jatekudvar.hu - üres lapra ugrik, egyébként létező webhely
www.vasutikocsi.fw.hu
lacatraffic.fw.hu
zsocab.fw.hu
http://www.rail.hu/work/hujrgg.htm
bpjozsefvaros.uw.hu
www.fw.hu/foma
http://www.klubc50.hu/
jgergely.fw.hu
web.axelero.hu/mtb/mozdonyportal.htm - Error HTTP 403
roltrainz.hu
vasut-vilaga.gportal.hu
bucsukepek.fw.hu
fotosadi.mindenkilapja.hu

2. A "Linkek" rovatba kérem rakjátok be a Győr Vasútállomás weboldalát:
www.gyorivasutallomas.hu

Előre is köszönöm :)
   

MatyusTamas (válasz) 2013.03.06 12:38.47 (330)
Amikor az állomások ÁBC szerinti listáját nézem, jól látható, hogy melyik állomásnak már van képe. Ezt *-al jelölitek.

Nem lehetne valahogy azt is megoldani és jelölni, hogy melyik állomáshoz van már felöltött kép?
   

Fluxus (válasz) 2013.03.04 11:35.17 (329)
Üdv,

Elfelejtettem közölni, a lent említett tartalmak tájékoztatási célra felhasználhatóak.

Üdv
   

Fluxus (válasz) 2013.03.04 11:31.28 (328)
Üdv,

Itt minden megtalálható a vasúti és a postás távíró és távbeszélő légvezetékekkel kapcsolatban:

http://myinsulators.com/hungary/tech.html

Valamint a témában lévő magángyűjteményem:

http://myinsulators.com/hungary/fisz.html

Üdv,
Fluxus Művek

Szabadvezetéki Szigetelők Magángyűjteménye
http://www.facebook.com/insulator.zoltan/photos_albums
   

KeriPetya (válasz) 2012.12.04 19:47.03 (327)
Oldal fejlesztésével kapcsolatos ötletek:
- lehetne csinálni egy külön fület (linket) vonalbejárós oldalakkal, hogy akinek kedve szottyan egy - egy vonalhoz, kapjon kis előzetes információt, mit találhat;
- lehetne egy kisebbféle adatbázist létrehozni, mely tartalmazná, ki mikor melyik vonalat járta be, elérhetőségekkel (ha pl. nekem kedvem lenne egy - egy vonalhoz, tudjam, kihez fordulhatok tanácsért, ötletért, javaslatért, tapasztalatokért - pl. szállás biztosítása meg ilyenek...);
- belső üzenetküldés lehetőségének megteremtése, mert azért csak egyszerűbb lenne, mint külön kibogarászni mail - címeket;
- egyéb adatbázis, mely mutatná, melyik megyében ki lakik - kontaktolás, együttes vonalbejárás megszervezése, ilyenek miatt.
Meg lehet ezekből valósítani bármit is?
   

Central (válasz) 2012.08.18 12:49.10 (326)
A felvidéki vonalak között még nem szerepel az egykori Pozsony-Wien villamos vasút egykori magyar területen lévő állomásainak,és megállóinak felsorolása!Ezért javasolnám ezen rövid vonalrész felvételét is az oldalra.

Ez a következő:
0 km Pozsony koronázási domb tér
2 km Ligetfalu mh.
5 km Ligetfalu gyártelep
Országhatár

Az adatok Kubinszky Mihály,Nagy Tamás,Turóczy László:Ez a vonat elment c. könyvből valók.
   

Endre (válasz) 2012.06.22 21:38.39 (325)
Tibor felvetése beigazolódott, Nemesvita megálló leánykori neve Kongó. Alkalomadtán majd fel kellene venni.
   

Cshaweska (válasz) 2012.06.12 20:31.35 (324)
Egy "újdonságot" (ha másnak nem is nekem az) szeretnék veletek megosztani.
Most olvastam hogy a Pécs-Harkányfürdő vonal eredetileg 963-as számon Beremendig volt egy menetrendi mezőben.
A Harkányfürdő-Drávaszabolcs vonal pedig 965-ös számot viselt.

Kérem,fontoljátok meg és így kissé átírva jelenítsétek meg az oldalon ha lehet.

Köszönöm!
   

Cshaweska (válasz) 2012.05.05 17:23.15 (323)
Egy ötletet osztanék meg veletek.
Hogy ne felejtsük el a régi épületeket a 30a vonalon ezért javaslom,hogy a korábbi épületek képeivel egy "különállomás" legyen létrehozva.Pl:Kápolnásnyék régi vagy Tárnok régi,stb.

Remélem megfontoljátok.

Köszönöm!
   

Cshaweska (válasz) 2012.04.18 20:40.08 (322)
Továbbra is hangsúlyoznám a Bácsszőlős illetve Teleki szőlők elnevezést felvenni Kunbaja-Bácsalmási szőlők állomáshoz.
Pl: Idegen megnevezésként.
   

VT22 (válasz) 2012.03.23 22:59.10 (321)
A román ütemeknek hamarosan a végére érünk, azután a Szerbia területére eső vasútvonalakkal fogjuk folytatni határon túli vonalak felvételét.
  Előzmény: Cshaweska (319)  

VT22 (válasz) 2012.03.23 22:55.24 (320)
Felveendő az oldalra a Hortobágyi Kisvasút vonala:
http://www.kisvasut.hu/view_cikk.php?id=1670
   

Cshaweska (válasz) 2012.03.23 22:05.09 (319)
Üdvözlök Mindenkit!

Érdeklődnék,hogy Szerbia (Vajdaság és Szerémség) mikor kerül sorra?

Jelezném,hogy a Szeged-Röszke-Horgos-Szabadka vonal Szabadkától Bajmok,Zombor és Gomboson át érte el a mai Horvátországot.
Kérném a közeljövőben (amennyiben ez lehetséges) ezt a szakaszt is hozzá pattintani az említett vonalhoz.

Köszönöm!
   

Endre (válasz) 2012.02.27 19:23.37 (318)
Szerintem is jó az ötlet, csak kissé időigényes. Viszont legalább a megszünt vonalak esetében mindenképp érdemes lenne végigvinni.
Próbaképp én is összedobtam egy 953-ast:
http://maps.google.hu/maps/ms?msid=213052318666860604333.0004b93ddfed0780bcec9&msa=0&ll=46.522966,21.235199&spn=0.233865,0.615921
  Előzmény: oli_b (312)  

Endre (válasz) 2012.02.27 19:08.43 (317)
Szentlélek térhez felveendő régi név: Sztálin híd
Árpád hídnak pedig 1958.04.15.-étől 2011.06.30.-áig hívták.
(Előbbire forrás: KPM 106143/1958.I/8 sz. rendelete)
   

oli_b (válasz) 2012.02.18 02:09.44 (314)
24 és 924 -es vonal, szintén a lenti színrendszerrel:

http://maps.google.com/maps/ms?msid=203912755062911082887.0004b9315c5fe83f7a982&msa=0

elég állat lett.
  Előzmény: oli_b (313)  

oli_b (válasz) 2012.02.18 00:31.55 (313)
A lenti egységes színsémának megfelelően átrajzoltam a 928-ast. Sárga lufikkal a fontosabb műtárgyak.
Linket lásd 3 hozzászólással lejjebb.
  Előzmény: oli_b (312)  

oli_b (válasz) 2012.02.17 23:48.31 (312)
Egyedül végigvinni nagyon necces lenne, ugyanúgy minden affinitást érző felhasználó segítségére szükség van, akárcsak az állomásfotózásnál.
Viszont egy megvalósítási tervet össze tudok dobni.
Szóval először is az adminok részéről kellene egy olyan kiegészítés, hogy a vonalak adatlapján a "vonali térkép" lapon a gif-es vonalvázlat alatt vagy fölött egy link a maps.google.com -ra, ahol a nyomvonal lenne látható (ahogy már lentebb is a 928-as példát megrajzoltam).
Egy nyomvonal úgy készül, hogy a kedves felhasználók a saját nevük alatt létrehozzák a nyomvonalat a google-ön, publikusra állítják, és a linket egy hozzászólásban felteszik a vasutallomasok.hu -ra. Az adminok meg beillesztik a vasútvonal adatlapjára. Ugyanúgy, ahogy az állomás-koordináták felkerülnek.

Az ütemterv mindenképp úgy lenne hogy:
1) Megszűntetett vonalak, vonalszakaszok
2) Olyan aktív vonalak ahol volt nyomvonalkorrekció
3) Többi aktív vonal
Szerintem nem kell magyarázni, hogy miért: a feledésbe merülés kockázatának sorrendjében...

Gondolkoztam, hogy a 2)-es pont szerinti vasútvonalak hogyan legyenek berajzolva:
a) a régi nyomvonal is egy teljes végétől-végéig vonal, meg az új is, amik esetleg mehetnek egy térképre, talán különböző színnel, vagy mehetnek külön térképre is. Hátránya, hogy a legtöbb helyen ezek átfednének.
Helyette jobbnak gondolom a b) megoldást:
b) a jelenlegi élő nyomvonal legyen végétől-végéig berajzolva folytonosan, a régi ívek, nyomvonalszakaszok pedig más színnel, és csak ott, ahol eltérnek a mostani nyomvonaltól. (csak kisebb kunkorok, kanyarok).

Már csak valami jelrendszerben kellene megállapodni, hogy ne összevissza csicsamicsa legyen az egész térkép, hogy ahány ember, annyiféleképp rajzol, hanem legyen egységesítve, hogy minden nyomvonal ugyanúgy nézzen ki, pl:
- Élő vonal: világoszöld csík
- Megszűnt vonal, vagy régi nyomvonal (azaz nincs sínpálya): piros csík
- Pálya megvan, de forgalom szünetel: lila csík
- Állomások, megállók: kék lufik
- Egyéb fontosabb jelölendő objektumok: fehér, esetleg sárga lufik

Ezt a jelrendszert követve a nyomvonalkorrigált vasútvonal úgy nézne ki, hogy folytonos zöld csík, helyenként piros ívekkel, kanyarokkal kiegészítve.
Ezt valahogy így tudnám elképzelni.

Minden felhasználó beszállhatna a munkába, megrajzolja a saját nyomvonalát, majd az adott vasútvonal egy állomásához feltölti hozzászólásként a rajzához a linket.
Ha a moderátor úgy látja, hogy szép, pontos munka, és illeszkedik a műholdképre (nem csak valami elnagyolt firka), akkor belinkeli a vonal adatlapján.

Vélemények?
  Előzmény: ROCOman (311)  

ROCOman (válasz) 2012.02.15 19:15.56 (311)
Nagyszerű ötletnek tartom! Volna kedved végigvinni ezt?
  Előzmény: oli_b (310)  

oli_b (válasz) 2012.02.15 02:15.41 (310)
Tiszteletem!
Fejlesztési ötletem a következő: Jónak tartom, hogy az egyes állomások GPS-koordinátáit is gyűjtitek, illetve az egyes vasútvonalakhoz (ahol rendelkezésre áll) csatoljátok a vázlatos vonaltérképet.
De nagyon frankó lenne, ha minden egyes vasútvonalhoz lenne egy "nyomvonal" link, amelyre kattintva mondjuk a google earth-en megjelenítődne, hogy ténylegesen földrajzilag merre kanyargott a nyomvonal.
Példának megcsináltam egyet, a 928-as vonalat, ez így nézne ki:
(nem tudom, a blogmotor beviszi-e az URL hivatkozást vagy nem , így megadom URL-ben is meg textben is)

http://maps.google.com/maps/ms?msid=203912755062911082887.0004b8f4c559a38cfec93&msa=0&ll=47.125279,17.030869&spn=0.290593,0.721664">928-as vonal

http://maps.google.com/maps/ms?msid=203912755062911082887.0004b8f4c559a38cfec93&msa=0&ll=47.125279,17.030869&spn=0.290593,0.721664

Ez a jelenleg is aktív vonalak esetében nem is annyira égetően sürgős, mert azok még remélhetőleg jódarabig meglesznek, de a felszámolt vonalak esetében már szinte az utolsó órában vagyunk ahhoz, hogy a pályák nyomvonalai még épphogy látszódjanak a műholdképeken.
Illetve az aktív vonalak esetében fel lehetne venni a jelenlegi nyomvonal mellé a korábbi nyomvonalat, mint pl Zalaegerszeg-Zalalövő, ahol nyomvonalmódosítás történt. Vagy Zalabér-Boba, ahol pedig a modernizálás miatt a kanyarívek lettek kicsit laposítva.
   

ROCOman (válasz) 2011.12.23 08:20.34 (309)
Köszönjük az információt. Mindkét név felvitelre került.
  Előzmény: Endre (308)  

Endre (válasz) 2011.12.22 21:48.09 (308)
Kovácspatak/Esztergomi csavargőzöshöz fel kellene venni a szlovák neveket is:

Kováčov:
http://www.vlaky.net/upload/trate/trate/prilohy/001381-GVD-1958-1959-Bratislava-Sturovo.pdf

illetve Kamenica nad Hronom zastávka:
http://www.panoramio.com/photo/22829203

Utóbbi néven nem tudom mikor használták, de a tábla csak néhány hónapja tünt el.
   

Cshaweska (válasz) 2011.10.20 18:32.26 (307)
Tisztelt Szerkesztők!

Tudom,hogy már nagyon unalmas,de ismét előhozakodnék a korábban emlegetett Pécs-felső-Pécsbánya-rendező(Üszög) vonal felvételével.A sínek még mindig a helyén vannak.A 64-es vonalból már évekkel ezelőtt kibontották a váltó csúcssínjeit.De az elágazás illetve annak őrhelye a Borbála úti felüljáró tövében megtalálható.(A kb. 8 éve elbontott tekerőssorompó maradványaival együtt.)
A vonal D-i vége a Mohácsi utat keresztezi.Itt a sorompó még meg van mivel tolatás esetén (nagyon ritkán) kihúznak a vonalra.
A képen a már felrobbantott Szénosztályzó látható még 2008-ban.Ekkor még filmstúdiót álmodtak ide.Jelenleg a pusztában csak a megépült bekötőút és annak kandelláber oszlopai vannak meg.

Ha nem túl nagy kérés kérem a vonal felvételét a honlapra.
(Pécs-Felső->Pécsújhegy->Szénosztályzó->Pécsbánya-rendező)

Köszönettel: Train Station (Cshaweska)
   

siofok35 (válasz) 2011.06.04 15:49.59 (306)
Esetleg valahogy elválasztani a régi és új állapotot ott, ahol teljesen átépült a megálló.
  Előzmény: Gery (304)  

VT22 (válasz) 2011.06.03 09:52.16 (305)
Fejlesztési javaslat:

Az állomások lapjain oldalt látható a vonal(ak) állomásainak listája. Jó lenne, ha az elágazó állomások neve mellett zárójelben szerepelne az állomást érintő (kiágazó) egyéb vonalak száma, amire linkként kattintani lehetne.
   

Gery (válasz) 2011.04.14 16:30.30 (304)
Sziasztok!
Az oldallal kapcsolatban szeretnék egy fejlesztési javaslatot tenni. Szerencsére egyre több helyen újulnak meg vasútvonalak országunkban és ezzel együtt a vasútállomások is, sokszor ezzel teljesen megváltozik az arculatuk, ám az oldalon sok helyütt az első kép nem a jelenlegi állapotot mutatja, hanem még a felújítás előtt készült kép van kint. Persze ezek a képek is nagyon fontosak, hiszen őrzik a múltat, így ezeket se kell törölni, de véleményem szerint első képnek a friss állapotot kell tükrözni. Persze csak akkor lehet és van értelme lecserélni a képet, ha rendelkezésre áll egy látogató által kép és ha az jó minőségű...
Ezzel kapcsolatban lenne egy kérdésem is az oldalszerkesztőkhöz. Észrevettem a ha belépek és egy olyan vasútállomás adatlapjára megyek, ahol az én saját képem az első kép, akkor van egy Szerkeszt gomb a kép alatt. Ha jól értelmezem, itt lehet szerkeszteni az állomás adatlapját és akár képet is ki lehet cserélni.
Nagyon még nem próbálkoztam ezzel, hogy is működik, örülnék ha ezzel kapcsolatban leírnák a szerkesztők a tudnivalókat.
Üdvözlettel: Gery
   

VT22 (válasz) 2011.03.20 21:55.14 (303)
Petőfiváros megállóhelyhez felveendő régi névként:
Városi téglagyár m.h.

Forrás:
http://users.atw.hu/diesirae/menetrend/1943/142_143_o157.jpg
   

VT22 (válasz) 2011.03.20 21:51.02 (302)
Tévedés, a Délvidéket nem Hitler adta vissza, hanem a magyar hadsereg foglalta vissza fegyveresen. Német nevet így sosem kaptak az állomások.

A Bánság volt német közigazgatás alatt a 2. világháborúban, Szerbia Tiszától keletre eső része. Hogy errefelé osztogattak-e német neveket, nem tudom.
  Előzmény: cshaweska (292)  

raps (válasz) 2011.01.26 16:59.07 (301)
Sziasztok!

Az alábbi címen érdekes információk találhatók az egykori nógrádi bányavasutakról ( köztük a Kisterenye-Kazár vonalról IS....... )

www.pszfs.hu/salgotarjan/palfalva/2b.pdf

üdv.
   

KériPetya (válasz) 2011.01.25 03:41.14 (300)
Rendben, dolgozom rajta. Igyekszem több vonal bejárását összeszedni!
  Előzmény: szvdom (296)  

szvdom (válasz) 2011.01.24 22:20.24 (299)
Egy állomás régi vagy idegen nevei közé igyekszünk csak hiteles forrásból is megerősített régi neveket felvenni, mint például menetrendből. Amit mondasz, az önmagában is ellentmondásos, ha nekünk adták az állomást, akkor a miénk, tehát magyar neve van.
  Előzmény: cshaweska (292)  

szvdom (válasz) 2011.01.24 22:15.38 (298)
A Baja-Hercegszántó-Zombor vonal és a Zombor-Apatin-Szond vonalak egy sorszám alá sorolása valójában nem idetartozó téma, hanem a Nagy-Magyarország projekt topikjába, de ha már ideküldted, válaszolok rá itt.
A két vonal összevonását nem tartanám szerencsésnek. Szervesen nem tartoznak össze, külön jelöli az 1914-es menetrend is, külön jelöli az 1943-as menetrendkönyv is. Szerbiában ma a Zombor-Baja viszonylat hozzájuk tartozó része megszűnt, az apatini vonal fele még megvan (Zombor-Apatin), legalábbis három éve még megvolt.
Egyetlen dolog, ami közös a két vonalban, hogy mindkettő a Baja-Bezdán-Apatin-Szondi HÉV társaságé volt, de ennyi erővel a Vác-Budapest, Budapest-Szolnok vonalakat is egy szám alá vehetnénk - najó, ez lehet, hogy kicsit túlzás.
  Előzmény: cshaweska (294)  

szvdom (válasz) 2011.01.24 21:54.03 (296)
Alapvetően komplett honlapokat tüntetünk fel a Linkek alatt.
A vonalbejárásokat az adott vasútvonalak alá lenne célszerű belinkelni. Küldd át nekem e-mailben a linkek listáját, és akkor levélben megbeszéljük!
  Előzmény: Oldalborda (284)  

cshaweska (válasz) 2011.01.20 20:42.38 (294)
Kérném a Baja-Hercegszántó-Zombor vonalat tovább vezetni Szond állomásig.
A két állomás között az alábbi állomások voltak:
- Bácskertes,
- Apatin*
- Szilágyi

* Vonal kiágazás volt itt a Duna-partig.

Forrás: Vasúti Nagylexikon 1
   

cshaweska (válasz) 2011.01.14 19:04.45 (293)
Iparvágányként javasolnám felvenni a Pécsújhegy-Szénosztályzó-Pécsbánya-Rendező vonalat.Romokban jelenleg is megtalálható.A kiágazás még felfedezhető.
(A "vonalat" vasutas térképen is jelölik.)

Kérem fontoljátok meg.
Köszönöm!
   

cshaweska (válasz) 2011.01.06 18:57.00 (292)
Szerintem akkor amikor Hitler nekünk adta a Vajdaságot Jugoszlávia lerohanása után.
Egyébként a wikipedia-ból van az infó.
   

Endre (válasz) 2011.01.05 18:49.57 (291)
Német neve mikor volt az állomásnak?
  Előzmény: cshaweska (290)  

cshaweska (válasz) 2011.01.05 13:33.24 (290)
Kérném az alábbi neveket Regőce állomásnál feltüntetni:

Szerbül: Риђица / Riđica,
Németül: Legin

Köszönöm!
   

ROCOman (válasz) 2010.12.31 13:57.19 (289)
A képek áthelyezhetők, azaz a sorrendjükön tudunk változtatni. Sok esetben a korábban a hozzászólásokhoz a felhasználóink által feltöltött kép ismételt, ezúttal a "Képfeltöltés" lehetőségét használva történt feltöltése okozhat ilyen időrendi eltolódást. Konkrét esetben kérjük jelölje meg mindenki mely állomás lapján találkozott ilyesmivel. Ez úton is szeretnék mindenkit arra buzdítani képeit a "Képfeltöltés" segítéségével töltse fel. Különösen ha egynél több fotó áll rendelkezésre ugyanazon állomásról vagy megállóhelyről. (Ez a szerkesztők munkáját is nagyban segíti.) Mindenkinek Békés, boldog, eredményekben és sok szép fotóban gazdag Boldog Új Esztendőt Kívánok!
  Előzmény: central (288)  

central (válasz) 2010.12.31 13:49.09 (288)
Tisztelt szerkesztő urak!
Az oldal következő fejlesztésekor meg kéne oldani,hogy a már feltöltött képek valahogy időrendbe sorolódjanak.Gondolok arra,ha pld. egy állomás oldalán már vannak mondjuk 2010-es évjáratú képek,és valaki feltölt utána 2005-ös képeket,akkor a 2005-ös képek kerüljenek előbbre a sorban.Jelenleg sajnos elég kavalkád alakul ki, mert a különböző évjáratú képek összekeverednek!

Egyébként mindenkinek

BUÉK!
   

Endre (válasz) 2010.12.29 17:58.55 (287)
Igen, Erdőszél volt Vármegyehatár is.
  Előzmény: cshaweska (283)  

Pezsman17 (válasz) 2010.12.23 15:49.16 (286)
Szerintem jobban nézett ki úgy. Egyébként nem hinném, hogy a hidat valaha is újjáépítik... Bár kétség kívül minden igaz, amit leírt. Ha az illetékesek csak a felét meghallanák... Bár ez OFF...
  Előzmény: kamlac (285)  

kamlac (válasz) 2010.12.23 15:03.11 (285)
Kedves Pezsman!
Jól láthattad, mert valamikor a Barcs-i Vasútállomás színe olyan volt mint a felvételi épület mellett lévő"Resti" épülete.Egyébként a volt Vasúti Dráva Hiddal illetve Barcs Horvátországgal kapcsolatos közlekedésre való utalásoddal nagyon egyet értek.Hiányzik az emlékeim szerint 1974-ben, általam is végig nézet Dráva Híd lerobbantása, mivel jó pilléreket robbantottak le./Egy kivételével de szerintem az is javítható lett voln/ Időszerű lenne a régi híd helyre állítása annál is inkább mivel Barcs elzártság kissé megszűnne valamint rövid úton lehetne Zágrábba eljutni úgy mint Zágrábból Pécsre! Ez a kérdés az Interregionális kapcsolatok tekintetében is lényeges kérdés és nem beszélve Horvátország csatlakozása miatt is aktuális lenne a híd újjáépítése.Ha jól emlékszem a Horvát oldalon még a hidfő is megvan,nem beszélve a nyomvonalról. Azért is lényegesnek tartom mivel a Dráva Barcsig hajózható! Barcson van hajó kikötő a Horvát oldalon viszont nincs, egy esetleges gazdasági fellendülést elősegítene./Hajón érkező illetve feladásra kerülő árú vasútra történő átrakása/

A kép a Dráva Múzeum tulajdona ott is megtekinthető.
Megjegyzem hogy azért jöttem erre az oldalra mivel remélem hogy illetékesek erre talán felfigyelnek!